środa, 5 marca 2014

1. Beginning

Hey hey
Mam na imię Dominika, ale wolę i będę się podpisywać Domi.
Mam 17 lat i postanowiłam założyć bloga o moich zainteresowaniach, moim lifestyle etc.
Interesuję się przedewszystkim modą, uwielbiam ubrania, kupywać je, oglądać i tak dalej :) Lubię też robić zdjęcia, podróżować, uczyć się języków, oglądać filmy i słuchać muzyki.
Mam sporo pomysłów na posty, chcę aby ten blog był ciekawy i fajnie się go czytało. Będą się tu pojawiać wpisy modowe oczywiście, ale również o wielu innych rzeczach które lubię i będę chciała Wam je pokazać, polecić.
Mam zamiar wstawiać dużo zdjęć aby było tu kolorowo.
Będę pisała też o sobie, może to również Was zainteresuje :D
Podawajcie mi swoje blogi, chętnie je poprzeglądam, chętnie również popiszę z Wami - lubię poznawać nowe osoby. :)
Obserwujcie bloga jeżeli Wam się spodoba. Na zdjęciu jestem oczywiście ja, troche mało widać, nom. Ale trudno, za jakiś czas przyjrzycie mi się lepiej haha ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz