czwartek, 6 marca 2014

4. Ochrona paznokci i nowy lakier

W tym wpisie chciałabym serdecznie polecić wszystkim dziewczynom odzywki do paznokci z linii eveline. Ja posiadam osobiście dwie i jestem z nich bardzo zadowolona. Przyjrzyjmy sie im lepiej :)

Jest 6 rodzajów odżywek Eveline, i każda dotyczy innego problemu z paznokciami. Oto one: 


1. 3w1 - Wysusza lakier w ciągu 60 sekund, utwardza i nadaje połysk. 
2. 8w1 - Wiele problemów jedno rozwiązanie ( to pierwsza z tych które posiadam)
3. Multiodzywcza oliwka do skórek i paznokci
4. Maksymalny wzrost - tu chyba nie trzeba nic dodawać :)
5. SOS dla kruchych i łamliwych paznokci - tę tez posiadam
6. Twarde i lśniące jak diament - utwardzacz

Generalnie jako pierwsza kupiłam sobie tę różową SOS i używałam jej miesiąc. Efekty były całkiem dobre, paznokcie miałam bardzo twarde i urosły nie łamiąc sie. Pozatym szybko zasycha i ma ładny połysk. 
8w1 kupiłam pare dni temu wiec jeszcze do konca nie wiem na czym polega jej rozwiązywanie problemów :)

Moje odzywki:



Oprócz tego przyszedł mi wczoraj z oriflame lakier do paznokci w odcieniu różowym ale takim polyskliwym, błyszczącym tak jakby perłowym. Jest śliczny :3





3 komentarze:

  1. odżywkę diamentową mam :) i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te odżywki ! są genialne !
    Zapraszam do mnie na bloga !
    http://julieeeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń