sobota, 15 marca 2014

10. Co u mnie

Hejka :* nie pisałam kilka dni przepraszam ale jakos nie miałam czasu bo w szkole jest duzo do roboty :( zwłaszcza z matmy duzo sie uczę bo nienawidzę jej i jest dla mnie trudna :( no i muszę sie uczyyyyć jej Eh. 
Jutro dodam cos fajnego na blog:) jakaś ciekawa notkę. 

Ogólnie to cieszę sie ze jest weekend :) a w piątek dzien wagarowicza :> chyba trzeba bedzie go uczcić haha :)
Postanowiłam ze muszę koniecznie mieć dresy jakieś ładne na wf :P i niedługo sobie kupie. Widziałam jeszcze ładna bluzę i spodnie wiec zrobię chyba niedługo jakieś must haves :) 

Obiecuje ze bede pisała częściej i ciekawiej :D

Mam tez prośbę : czy moglibyście polecić mi jakieś dobre horrory? Bo oglądałam juz duzo i sama nie wiem jakie dobre sa jeszcze :)

Buziaki :*


1 komentarz:

  1. Ciekawy blog ! :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:

    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń